sobota, 29 czerwca 2013

J-ROCK seria I (3)

Tym razem makijaż troszkę inny, bo fox/cat eyes, bardziej cosplayowy ale myślę że także świetnie by się sprawdził jako makijaż na v-kei ^^

Kosmetyki:

  • Cienie (Czerwony/łososiowy, biały)
  • Czarna kredka
  • Czarny eyeliner
Tutorial:

1. Na powiekę nakładamy podkład żeby wyrównac koloryt
 2. Ca całą powiekę nakładamy biały cień (matowy)
 3. Zaznaczamy pomocniczą kropeczkę kredką i ciągniemy kreskę cieniem
 4. Którą pogrubiamy i ciągniemy na dolną powiekę, do połowy oka
5. Cień pogrubiamy na górze tak żeby był mniej więcej na równi z linią rzęs (po lekkim łuku)
6. Kredka robimy linie pomocnicze 
 7. Eyelinerem robimy dośc grubą kreskę 
 
 8. Poprawiamy linię kredka i domalowujemy 2 "rzęsy" (linia ma się zwęrzac przy końcach)
9. Na koniec podkręcamy rzęsy na zalotkę i wyczesujemy z nadmiaru cienia

Zdjęcie z fleszem

Mam nadzieję ze makijaż się podoba ^^ bo mi bardzo
W następnej notce myślałam o makijażu na MIYAVIego, co wy na to?



Od razu mówie ze te żółte soczewki to moja przeróbka graficzna (niestety)

11 komentarzy:

  1. Jesteś bardzo zdolną osobą, z niecierpliwością czekam na więcej! Makijaż boski.

    OdpowiedzUsuń
  2. J-rockowym tutkiem tego bym nie nazwała, ale na gajinkę pasuje idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy dobrej stylizacji na pewno by się nadał z reszta widziałam u kogoś prawie identyczny tylko nie mogę sobie przypomniec u kogo -_-

      Usuń
  3. Wow...chciałabym umieć zrobić sobie coś takiego na twarzy(?) oczach(?) xD Ja tam nie mam cierpliwości, ograniczam się do kremu bb i tuszu do rzęs ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh ja od czasu do czasu lubię się pobawic, choc większośc makijaży tu obecnych robie po raz pierwszy, jak np ten

      Usuń
  4. Jejku wyszedł niesamowicie ^ ^ " Taki zwierzęcy, aż mam ochotę usiąść przy toaletce i zacząć się bawić z makijażem <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci wyszło. I w końcu jakaś instrukcja jaką rozumiem. Jak załatwię sobie jakieś kosmetyki chętnie spróbuję
    Przy okazji mam pytanie. Nie wiesz może jak ciemne brwi pomalować na inny kolor, ale nie trwale? Oglądałam prę tutoriali ale nadal nie ogarniam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... Z tego co wiem ta są takie specjalne tusze do brwi (wyglądają jak do rzęs ale maja krótka szczoteczkę) Są też specjalne jakby farby (tak mi sie skojarzyło jak widziałam jak to wygląda) Ale z dostaniem czegoś takiego w Polsce pewnie będzie problem. Najłatwiej byłoby rozjaśnic brwi do blondu i potraktowac je lekko wilgotnym cieniem (wtedy lepiej kryje) Po cały zabiegu po prostu zafarbowac je henna na taki kolor jaki był na początku (nie jest to drogie rozwiązanie a brwi tez raczej nie ucierpią)

      Usuń
  6. Świetny jest ten makijaż! Jak zwykle nie zawodzisz <3

    OdpowiedzUsuń