wtorek, 8 października 2013

Skin79 Super Plus Beblesh Balm

 W związku z dużym zainteresowaniem moimi podkładami (BB) 
Postanowiłam zrobic o nich osobne posty ;)

Oto 1 z nich:

Skin79 Super Plus Perfection BB Cream SPF25

Wielofunkcyjny krem BB, który uelastycznia i rozjaśnia skórę, zmniejszając widoczność przebarwień i innych niedoskonałości. Pomaga zmniejszyć widoczność rozszerzonych porów i zmarszczek, jednocześnie chroniąc ją przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych, dzięki zawartemu w kremie filtrowi SFP25

Opis:
  • Firma: Skin79                         
  • Nazwa: Super Plus Beblesh Balm
  • SPF25 PA++                          
  • Pojemnośc: 43,5g                   
  • Termin ważności: 12 miesięcy od otwarcia
  • Cena: 51zł + przesyłka


Funkcje:
  • Rozjaśnia i ujednolica koloryt                    
  • Z czasem zmniejsza widocznośc zmarszczek
  • Chroni przed promieniami UVA i UVB      


Opakowanie

Kolor 


BB zakupiłam na alledrogeria.pl. Nie pamiętam ile kosztowała przesyłka (ale pewnie standardowe 7-15zł)
Krem doszedł dośc szybko wiec na przesyłkę nie można narzekac ;) 
Co do samego BB, średni mi przypadł do gustu.
Plusy:
-Opakowanie, tubka jest wygodna, w przeciwieństwie do tych szklanych, wiadomo kiedy się kończy a to duży plus ;) 
-Nawilża
- Konsystencja, kremowa, dobrze się rozprowadza .
-Cena
-Nie ma efektu maski (jak z resztą każdy krem BB)
I to by był chyba koniec plusów ._.

Minusy:
-BARDZO małe krycie
-Beżowy kolor, dający efekt opalenizny (wyrównuje koloryt w moim przypadku do piegów T_T)
-Uczucie lepkości na twarzy... (jak krem który nie wchłonął się do końca) 
-Trzeba go nałożyc więcej niż normalnie (dodatkowo ja go muszę mieszac z innym żeby był jaśniejszy)
-Niski filtr 
-W moim przypadku nie rozjaśnia a przyciemnia 

Ogólna ocena:
Nie jest to krem dla bardzo bladych osób, a tym bardziej dla kogoś potrzebującego dużego krycia.
Ja go więcej nie kupie, kolor kompletnie nie pasuje do mojej skóry ._. 
Poleciłabym go osobą z jasną karnacją i cerą bezproblemową (o ile są tacy ludzie xD) 


3 komentarze:

  1. Kiedy można się spodziewać opisów pozostałych kremów? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm myśle że niedługo...(za półtorej tygodnia powinien byc następny) a któryś interesuje cie jakoś szczególnie?
      Orange powinien mi za tydzień już przyjśc (bo to to puste pudełko)

      Usuń
  2. No cóż, niestety u mnie ten krem też się średnio sprawdził. Jest za mało kryjący i po prostu ogółem zbyt 'delikatny'. :<

    OdpowiedzUsuń