poniedziałek, 25 listopada 2013

Moje soczewki / Circle lens (3)

Kolejna soczewki z allegro (oby ostatnie), tym razem większe ;)


Nazwa soczewek:  1 Tone Brown
Typ soczewek: Miękkie
Uwodnienie: 38%
Promień krzywizny: 8.6mm
Średnica: 14.5mm
Żywotnośc: Soczewki kwartalne (3 miesięczne)
Wada: 0.00 dpr
Cena: 35zł + przesyłka (taniocha) 



Moja ocena: 
Wygoda: 4,5/5
Są wygodne, można nosić je na co dzień, ja mam suche oczy i daje rade spokojnie po 8 godzin
Krycie: 4/5
Myślałam że nieco więcej zakryją
Jest to model, który sprawdzi się lepiej na ciemniejszych oczach.
Wygląd 4/5
Liczyłam że będą bardziej czekoladowe, pewnie to przez mój naturalny zielony kolor robią się ciemniejsze ._.
Rozmiar: 5/5
 Są duże ale i tak mi się podobają, rozmiar to chyba kwestia indywidualnego podejścia
Ogólna ocena : 4,5/5
Ich plusy to na pewno cena, bo kosztowały chyba 45zł z przesyłką. Do tego są wygodne, najwygodniejsze z tych, które do tej pory miała! i jednocześnie najtańsze, paradoks...
Ogólniej jestem z nich zadowolona, w końcu soczewki które mogę nosic na co dzień ;)

7 komentarzy:

  1. Z ciekawości można się dowiedzieć z jakiej aukcji je kupiłaś?
    Ładnie Twoje oczko w nich wygląda, dość naturalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyglądają na twoich oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne soczewki ^^ proszę wejdź na mojego bloga i zagłosuj, który model Ci się najbardziej podoba ^^ ♥ ~ http://suzylens.blogspot.com/ będę bardzo wdzięczna
    POZDRAWIAM ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te soczewki, ale najlepiej to tylko do zdjęcia i na jeden dzień, bo na dłuższą metę nie będą one dobre, bo u mnie powodują rozmazany obraz. Na co dzień preferuję tradycyjne soczewki, np. takie jak te ze strony https://www.twojesoczewki.com/daily-hd-toric Są super, nawilżają oko, jak trzeba, ponieważ mają dużo uwodnienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. skoro jesteśmy przy temacie wzroku to łapcie namiar na dbam o oczy - można znaleźć tutaj wiele pomocnych informacji odnośnie tego jak wspierać wzrok

    OdpowiedzUsuń