środa, 12 marca 2014

Mój dzienny makijaż (1)

Sporo osób było zainteresowanych tym jak maluję się na co dzień
Postanowiłam pokazać wam kilka z moich ulubionych makijaży.
Ostatnio często maluję się w ten sposób, jest to inspiracja ulzzangiem

Kosmetyki:
  • Cienie: (złoty, złoty brąz, beż)
  • Eyeliner
  • Czarna kredka
  • Tusz
Tutorial:
 1. Na cała powiekę oraz dolną nakładamy złoty cień
 
 2. Na dolną 1/3 powieki nakładamy złoty-brąz
 3. Na środkową 1/3 powieki nakładamy beżowy cień
 4. Czarną kredką robimy kreskę, która jest przedłużeniem linii rzęs.
Na jej końcu robimy "V" i prowadzimy je do zagięcia powieki (tak wiem, nie umiem tłumaczyć)
 5. Eyelinerem poprawiamy kreskę, z tym że bez dodatkowej końcówki "V"
6. Na koniec tuszujemy rzęsy, najlepiej tylko przy nasadzie 


Inne propozycje kolorów
 złoty + brązowy  i  zielony + szary


9 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wygląda :) szkoda, że moje zdolności są mierne :( i najczęściej wychodzę bez żadnego makijażu...

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba, wypróbuję :) tylko mam pytanie odnośnie circle lens, para soczewek jest do jednorazowego użytku, czy kilko- czy może na dłużej? i ile mogłyby kosztować? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te soczewki są z pinkyparadise, są roczne. Resztę informacji o tych soczewkach i innych widocznych w moich tutorialach znajdziesz w etykiecie CIRCLE LENS -->
      http://chibiulzz.blogspot.com/search/label/Circle%20lens

      Usuń
  3. Waaa nawet na co dzień z takim makijażem musisz wyglądać świetnie. Strasznie mi się podoba. <3 Nie wiem czy można,ale mogłabym Cię prosić byś zrobiła makijaż Hyuny za czasu Trouble Maker?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż ^.^ Mam jedno pytanie: jakiego używasz podkładu, podoba mi się bo jest jasny, a ciężko mi taki znaleźć.

    OdpowiedzUsuń